F.A.Q.

1 - Is er een verplichting om een ​​mondmasker te dragen?

Op het ogenblik geldt de maskerplicht alleen in gesloten ruimtes, en op plaatsen waar veel mensen samen komen. In resturants geldt de maskerplicht alleen tot men plaats neemt aan tafel. Maskerplicht geldt voor iedereen vanaf 6 jaar. De maskerplicht geldt niet op de eigen staplaats of onderkomst.  

2 - Zijn er in elke omgeving ontsmettingsmiddelen aanwezig?

In de buurt van alle gemeenschappelijke ruimtes zijn 15 automatische  hand-desinfecterende middelen geïnstalleerd.

3 - Hoe worden de toegangen tot de zwembaden georganiseerd?  Is er een maximum aantal personen dat kan binnenkomen?  Gaan ze om de beurt naar binnen?   Wat zijn de regels om toegang te krijgen?

Alle zwembaden zijn tegelijk met de andere seizoenen geopend en uitgerust met ligstoelen en parasols die elke keer worden schoongemaakt. Er is een maximum aantal mensen dat toegang heeft om de vereiste sociale afstand te garanderen. Badmeesters bij de ingangen zorgen ervoor dat het maximum aantal niet overschreden wordt.  Het maximale aantal personen wordt bepaald volgens de richtlijnen en dit is aangegeven bij elk zwembad. 

4 - Zijn de toiletten en douches open? Hoe vaak zullen ze worden ontsmet?

Alle toiletten zijn open, voorzien van een ontsmettingsmiddel en worden minimaal 3 keer per dag ontsmet. Om de juiste afstand te behouden zijn slechts een paar wasbakken niet bruikbaar, maar deze worden gemarkeerd met speciale tekens

5 - Kan je naar het strand gaan? Zijn er beperkingen?

Ja, de stranden en steiger zijn open,  maar we raden iedereen aan de veiligheidsafstanden te respecteren

6 - Kan ik nog fietsen huren?

Ja, de fietsen worden aan het einde van elk gebruik ontsmet en gecontroleerd

7 - Is de Harmonia SPA open? Is het Turkse bad en de sauna open?

Harmonia is open, zowel massages als esthetica is actief. Ook de fitness is open, de sauna en Turks bad zijn geopend, alleen per reservering.

8 - Wat zijn de regels voor het betreden van het restaurant / bazaar en supermarkt?

Op dit moment is een mondmasker verplicht om het restaurant binnen te gaan, maar deze kan aan tafel worden verwijderd.  Botanika heeft is voorzien van een bezorgservice en de bestelling wordt rechtstreeks naar de staanplaats of accommodatie gebracht. Het gebruik van een mondmasker is verplicht in de supermarkt en bazaar.

9 - Hoe wordt de behuizing ontsmet?

Bij elk vertrek worden alle accommodaties gezuiverd met waterstofperoxide en medisch-chirurgische apparaten. Na elke reiniging vindt U het huis afgesloten met een zegel die deze  behandeling bevestigd met de datum van uitvoering.

10 - Is de green pass nodig om van de voorzieningen op de camping gebruik te maken ? 

Op campings en  in hotels is de green pass alleen dan verplicht, als het gaat om activiteiten die uitsluitend binnen worden gedaan; zoals binnenbaden, schoonheidssalons, sportzalen, teamsporten. In het restaurant is de green pass niet noodzakelijk, ook niet binnen.

11 - Zijn commerciële en recreatieve activiteiten en pretparken open in de omgeving?  Zijn de strandbars open?  

Alle winkels en bars zijn open vanaf eind mei, de pretparken vanaf

12 - Zullen kinderen wat animatie betreft aan de activiteiten kunnen deelnemen? Zijn  de speeltuinen op de camping open?

De miniclub is actief vanaf 14 mei een inschrijving voor alle kinderen is verplicht, maar onze medewerkers zullen je graag helpen. De speeltuinen zijn open en voortdurend ontsmet, terwijl de babydans vanaf de eerste dagen van juli actief zal zijn.  Momenteel zijn beachvolleybal- en voetbalvelden alleen geopend per reservering ' smiddags en 's ochtends voor activiteiten met het animatie team.

13 - Ik heb een reservering in 2021 maar ik kan niet komen (vanwege reisbeperkingen opgelegd door mijn regering). Is het mogelijk om mijn aanbetaling naar 2022 te verplaatsen?

Absoluut ja. Neem gewoon contact op met de receptie en geef de nieuwe data door, onder voorbehoud van beschikbaarheid zullen we uw boeking verplaatsen naar de gevraagde nieuwe periode.

14 - Kan ik mijn verblijf in 2021 uitstellen naar een ander seizoen in 2021? Moet ik een toeslag betalen?

U kunt uw verblijf in het seizoen 2021, onder voorbehoud van beschikbaarheid, veranderen. De prijzen die berekend zullen worden, zijn gelang het geldige seizoen zaols beschreven op de prijslijst, dit kan dus zowel hogel als lager zijn dan de originele reservering.

15- Als ik de reservering verplaats naar 2022 blijven de prijzen dan gelijk ? 

De prijzen voor 2022 zijn nog niet bekend, het is echter wel al mogelijk de aanbetaling naar 2022 te verplaatsen , zodra de prijzen dan bekend zijn krijgt U hierover bericht en worden de prijzen gelang prijslijst berekend. 

16 - Ik weet de nieuwe data voor 2022 nog niet, kan ik mijn actuele reservering annuleren en de nieuwe data op een ander tijdstip doorgeven ? Kan ik een voucher krijgen voor mijn volgend verblijf?

Ja U kunt annuleren binnen de gestelde voorwaarden en een vakantievoucher aanvragen voor het bedrag van de aanbetaling. Deze voucher is dan geldig voor 2021/2022. Als U de voucher niet binnen seizoen 2022 gebruikt zal La Rocca het bedrag van de aanbetaling minus de   € 25,00 reserveringskosten terug storten.

17 - Hoe kan de voucher gebruikt worden? 

De voucher kan gebruikt worden als aanbetaling voor een nieuwe reservering, in fase van de reservering moet aangegeven worden dat de voucher gebruikt zal worden als aanbetaling.  De vouhcer kan niet aan derden worden afgestaan, mits schriftelijk ovreeengekomen met het reserveringspersoneel.

18 - Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Het is mogelijk om 30 dagen voor aankomst te annuleren zonder de aanbetaling (minus € 25,00 reserveringskosten) te verliezen. Bij reservering kan ook op aanvraag de Secure Booking tegen € 45,00 erbij geboekt worden om tot 7 dagen voor aankomst te kunnen annuleren met behoud van aanbetaling (minus reserveringskosten en de secure booking kosten) 

19 - Zal de restaurant-, markt- en zwembadservice bij opening gegarandeerd zijn? Bezorgservice naar   accommodatie (eten)?

Ja, alle services zijn open. Uiteraard mits naleving van het door de bevoegde autoriteiten opgelegde protocol, dat zowel in de receptie als op onze website zal worden vermeld.

20 - Is bij aankomst in Italie een quarantaine verplicht? 

Vanaf 15.05 is geen quarantaine meer gevraagd aan gasten die uit andere deelstaten komen.