F.A.Q.

1 - Is het verplicht om een ​​masker te dragen?
 
Het masker is verplicht binnen in alle openbare ruimtes, maar niet meer zodra men aan tafel zit in het in het restauran en / of bar. Voor kinderen onder de zes jaar geldt geen plicht en op de eigen staanplaats /accommodatie is ook geen masker nodig. Masker FFP2 is verplicht om de sportschool te betreden en om van het  openbaar vervoer gebruik te maken. (Bijgewerkt 2022)


2 - Is de Harmonia SPA geopend? Het Turks stoombad en de sauna?
 
Harmonia is open, zowel voor massages als voor schoonheidsbehandelingen. De fitnessruimte, sauna en Turks stoombad zijn tevens beschikbaar, maar dienen gerserveerd te worden. Op dit moment is toegang tot deze diensten alleen mogelijk met de Enhanced Green Pass. (Bijgewerkt 2022)


3 - Hoe worden de accommodaties gedesinfecteerd?
 
Bij elk vertrek worden alle accommodaties ontsmet met waterstofperoxide en met medische chirurgische hulpmiddelen. Buiten op de accommodatie vindt U een zegel met datum van uitvoering van de ontsmetting . (Bijgewerkt tot 2022)


4 - Is de versterkte groene pas nodig om gebruik te maken van de campingfaciliteiten?
 
Vanaf 01.04.2022 is geen enhanced green pass meer nodig om de camping te betreden.Deze is alleen nog noodzakelijk voor de spa en sportschool.(bijgewerkt in 2022)


5 - Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
 
Annuleren van de reservering is mogelijk tot 30 dagen voor aankomst, om welke reden dan ook. Het is mogelijk om tijdens de boekingsfase de optie "Veilig Boeken! aan te vragen tegen een prijs van € 45, waarmee u tot 7 dagen voor de incheckdatum kunt annuleren. In beide gevallen worden bij annulering de € 25 boekingskosten ingehouden, en in het geval van "Veilig Boeken" ook de € 45, maar wordt de aanbetaling teruggestort. Mochten er reisbeperkingen zijn, worden onze annuleringsvoorwaarden zo nodig aangepast. Bovendien is het mogelijk om een tegoedbon te ontvangen, zelfs na de annuleringsdeadline, maar dan alleen na de presentatie van een officieel document dat de positiviteit of de noodzaak van quarantaine bevestigt.


6 - Ik heb een reservering in 2022 maar kan niet komen (wegens reisbeperkingen opgelegd door mijn overheid). Is het mogelijk om mijn aanbetaling te verplaatsen?

Absoluut ja. Neem contact op met de receptie en geef de nieuwe data door, onder voorbehoud van beschikbaarheid, de reservering wordt verplaatst naar de nieuwe gevraagde periode. (Bijgewerkt tot 2022)


7 - Hoe kan ik een tegoedbon gebruiken?
 
Het is mogelijk om de tegoedbon, binnen de geldigheidsdatum, te gebruiken als aanbetaling voor een nieuwe reservering. Voor een optimale organisatie dient het gebruik van de tegoedbon tijdens de reserveringsfase aan ons boekingskantoor te worden aangegeven. De bon kan niet worden overgedragen of verkocht aan derden tenzij na schriftelijk en gemotiveerd verzoek per e-mail. (Bijgewerkt tot 2022)