F.A.Q.

1 - Is er een verplichting om een ​​mondmasker te dragen?

In alle open ruimtes is er geen verplichting om een mondmasker te dragen en zelfs niet aan de restauranttafel is het vereist, op het moment moet het masker alleen worden gebruikt in gesloten ruimten waar het niet mogelijk is sociale afstand te respecteren.        

2 - Zijn er in elke omgeving ontsmettingsmiddelen aanwezig?

In de buurt van alle gemeenschappelijke ruimtes zijn 15 automatische  handdesinfecterende middelen geïnstalleerd.

3 - Hoe worden de toegangen tot de zwembaden georganiseerd?  Is er een maximum aantal personen dat kan binnenkomen?  Gaan ze om de beurt naar binnen?   Wat zijn de regels om toegang te krijgen?

Alle zwembaden zijn tegelijk met de andere seizoenen geopend en uitgerust met ligstoelen en parasols die elke keer worden schoongemaakt. Er is een maximum aantal mensen dat toegang heeft om de vereiste sociale afstand te garanderen. Badmeesters en verkeerslichten bij de ingangen dienen om uw veiligheid te garanderen.  Het maximale aantal personen wordt bepaald volgens de richtlijnen en gerapporteerd buiten elke pool. Op dit moment is het nodig om een badmuts te gebruiken en ook om een ​​zeepachtige douche te nemen voordat u in het zwembad gaat. 

4 - Zijn de toiletten en douches open? Hoe vaak zullen ze worden ontsmet?

Alle toiletten zijn open, voorzien van een ontsmettingsmiddel en worden minimaal 3 keer per dag ontsmet. Om de juiste afstand te behouden, Om de juiste afstand te behouden zijn slechts een paar wasbakken niet bruikbaar, maar deze worden gemarkeerd met speciale tekens

5 - Kan je naar het strand gaan? Zijn er beperkingen?

Ja, de stranden zijn open, terwijl de steiger voorlopig gesloten is, maar we raden iedereen aan de veiligheidsafstanden te respecteren

6 - Kan ik nog fietsen huren?

Ja, de fietsen worden aan het einde van elk gebruik ontsmet en gecontroleerd

7 - Is de Harmonia SPA open? Is het Turkse bad en de sauna open?

Harmonia is open, zowel massages als esthetica is actief. Ook de fitness is open, de sauna en Turks bad zijn momenteel gesloten.

8 - Wat zijn de regels voor het betreden van het restaurant / bazaar en supermarkt?

Op dit moment is een mondmasker verplicht om het restaurant binnen te gaan, maar deze kan aan tafel worden verwijderd.  Botanika heeft zichzelf ook voorzien van de bezorgservice en de bestelling wordt rechtstreeks naar de staanplaats of accommodatie gebracht. Het gebruik van een mondmasker is verplicht in de supermarkt en bazaar.

9 - Hoe wordt de behuizing ontsmet?

Bij elk vertrek worden alle accommodaties gezuiverd met waterstofperoxide en medisch-chirurgische apparaten. Bij elke sanitaire voorziening die u buiten het huis aantreft, wordt een zegel geplaatst met de datum waarop de behandeling is uitgevoerd.

10 - Is het veilig om airconditioning in de accommodatie te gebruiken?

Absoluut ja, de filters worden bij elke reiniging ontsmet.

11 - Zijn commerciële en recreatieve activiteiten en pretparken open in de buurlanden?  Zijn de strandbars open?  

Alle winkels en bars zijn open vanaf eind mei, de pretparken vanaf

12 - Zullen kinderen wat animatie betreft aan de activiteiten kunnen deelnemen? Zijn  de speeltuinen op de camping open?

De miniclub is actief vanaf 12 juni, een inschrijving voor alle kinderen is verplicht, maar onze medewerkers zullen je graag helpen. De speeltuinen zijn open en voortdurend ontsmet, terwijl de babydans zal vanaf de eerste dagen van juli actief zijn.  Momenteel zijn beachvolleybal- en voetbalvelden gesloten.

13 - wanneer gaat de camping open?

Vrijdag 12 juni gaat de camping weer open.

14 - Ik heb een reservering in 2020 maar ik kan niet komen (vanwege reisbeperkingen opgelegd door mijn regering). Is het mogelijk om mijn aanbetaling naar 2020 te verplaatsen?

Absoluut ja. Neem gewoon contact op met de receptie en geef de nieuwe data door, onder voorbehoud van beschikbaarheid zullen we uw boeking verplaatsen naar de gevraagde nieuwe periode.

15 - Kan ik mijn verblijf in 2020 uitstellen naar een hoger seizoen? Moet ik een toeslag betalen?

U kunt uw verblijf in het seizoen 2020, onder voorbehoud van beschikbaarheid, in elk seizoen verplaatsen voor dezelfde prijs als de eerste gemaakte boeking.  Als de reservering in het laagseizoen is en u wilt deze naar een hoger seizoen verplaatsen, is de prijs die u betaalt altijd die van de eerder geboekte reservering, als de prijs in plaats daarvan lager is, wordt de prijs verlaagd naar die van het gekozen seizoen.  Er zijn geen toeslagen te betalen.  Als u het type accommodatie wilt wijzigen, wordt het te betalen verschil tussen de twee accommodaties geteld in het gekozen nieuwe seizoen.

16 - Als ik de reservering verplaats naar 2021, blijft de prijs ongewijzigd of verandert deze?

De prijzen voor 2021 zijn dezelfde als voor 2020, waarbij u in hetzelfde tariefseizoen boekt  tot het einde van ons werkseizoen, wanneer de nieuwe prijslijst wordt vrijgegeven. Reserveringen die zijn bevestigd met de betaling van de aanbetaling aan het einde van het seizoen van 2020 zijn niet onderhevig aan prijsverhogingen. De seizoensverandering in 2021 tegen dezelfde prijs is niet mogelijk, de prijs is volgens de prijslijst.

17 - Wat zijn de terugbetalingstermijnen?

La Rocca Camping Village verbindt zich ertoe om de aanbetaling terug te storten aan diegenen die een schriftelijk verzoek hebben ingediend binnen de vereist tijd binnen 2020. Daarom raden we u aan om de Vakantie Voucher  aan te vragen, voor uw maximale gemak.

18 - Ik weet de data van het volgende verblijf niet. Kan ik de huidige boeking annuleren en ze doorgeven zodra ik bekend ben? Kan ik een voucher ontvangen om te gebruiken voor een volgend verblijf?

Ja, u kunt uw boeking annuleren binnen de aangegeven voorwaarden en u kunt de Vakantie Voucher  aanvragen en uw aanbetaling 18 maanden geldig houden. Als u uw Voucher niet binnen deze 18 maanden gebruikt, verbindt La Rocca zich ertoe om aan het einde van het seizoen 2021 het volledige betaalde bedrag, inclusief reserveringskosten, terug te betalen.

19 - Hoe kan ik een voucher gebruiken?

U kunt de Voucher gebruiken, binnen de gestelde termijn, als borg voor een nieuwe boeking of voor een verblijf, met de Voucher bevestigingsbrief bij aankomst. De Voucher kan niet worden overgedragen of verkocht aan derden, tenzij na een schriftelijk en gemotiveerd verzoek en onder voorbehoud van bevestiging door het boekingskantoor.

20 - Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

De nieuwe annuleringsvoorwaarden voor het niet verliezen van de aanbetaling zijn 14 dagen voor de aankomstdatum tot 30 juni 2020, na deze datum worden de voorwaarden gesteld op 30 dagen voor aankomst, tenzij eerder overeengekomen situaties bij het boekingskantoor.

21 - Zal de restaurant-, markt- en zwembadservice bij opening gegarandeerd zijn? Bezorgservice naar   accommodatie (eten)?

Ja, alle services zijn open. Uiteraard mits naleving van het door de bevoegde autoriteiten opgelegde protocol, dat zowel in de receptie als op onze website zal worden vermeld.